Tevreden klanten maken het verschil
We pretenderen niet dat we de beste oplossingen in huis hebben. We regelen gewoon dat u zonder problemen kunt werken en communiceren met elkaar. Indien noodzakelijk 24 uur per dag en 7 dagen in de week. We kijken vooruit en denken met u mee. En door te investeren in opleidingen blijft onze kennis up to date. Onze klanten stellen die aanpak op prijs. Nieuwsgierig? Laat je onderstaand overtuigen door onze tevreden klanten.
Bij calamiteiten komt IT Support direct in actie. Dat geeft een rustgevend gevoel
Marielle Geraerts – HV-TRS, Lanaken
Vooruitkijken en meedenken om up-to-date te blijven
Frank Veelenturf – PBS, Tilburg
Bij calamiteiten hoeven we niet 2 dagen te wachten. IT Support reageert direct
Rien van den Berg – Symcon, Veldhoven
Bij nacht en ontij problemen oplossen? Geen probleem voor IT Support
Hans Raaijmakers – Gascogne, Eindhoven
IT Support werkt altijd snel en adequaat bij meldingen
Harro Verbakel – Hoogsteder 3.0, Eindhoven
IT Support legt in begrijpelijke taal complexe materie uit
Paul van Meel – PBS, Tilburg
IT-support helpt om de juiste keuze in hardware en software te maken
Alex Dankers – Roosen industries, Eersel
IT Support regelt automatisering tot in detail. Dat is een geruststellende gedachte
Frans van de Kerkhof – Stomerij.nl, Eindhoven
Vereenvoudiging van het systeem bespaarde ons tijd, geld en energie
Rene Swinkels – Swinkels administraties, Eindhoven
De juiste mix tussen daadkracht en heldere communicatie
Angelique Joosten – Ter Spegelt, Eersel
Je krijgt bij Henry niet wat je vraagt, maar wel wat je nodig hebt!
Hans Jansen – Open Doors Academy, Terheijden