Referenties
Onderstaand vind u een aantal referenties van onze klanten. Wie kan het u beter vertellen!
“Bij calamiteiten komt IT Support direct in actie. Dat geeft een rustgevend gevoel”
“Gespecialiseerd zijn in verpakkingen voor cd’s en dvd’s wil niet zeggen dat we ook voldoende kennis in huis hebben van automatisering. Ik steek liever tijd en energie in onze kernactiviteiten, dan dat ik zelf aan de slag ga met netwerkbeheer. Bewust heb ik daarom gekozen voor uitbesteding aan professionals. Toen we nog gevestigd waren op het bedrijventerrein van Maastricht Airport bracht een relatie ons in contact met IT Support. Henry en zijn compagnon verhielpen razendsnel onze problemen met het programma Exact. Sinds we in Lanaken gehuisvest zijn, maken we gebruik van een Belgisch boekhoudprogramma. Kleine storingen of grotere calamiteiten doen zich gelukkig maar zelden voor. Als dat wel het geval is, komt IT Support direct in actie. Al sinds het prille begin van onze samenwerking kunnen we rekenen op meer dan specifieke IT-kennis en prima service alleen. IT Support denkt ook vooruit in oplossingen en eventuele updates of programma’s. Dat ervaren wij als heel prettig.”
Marielle Geraerts | HV – TRS LanakenVooruitkijken en meedenken om up-to-date te blijven
‘We hebben jarenlang met grotere automatiseringsbedrijven gewerkt. Meestal krijg je dan te maken met dure en complexe oplossingen waarvan je slechts een deel gebruikt. Op een gegeven moment was de maat vol. IT Support heeft goed geluisterd en kwam met een advies dat aansloot op ons budget. We zijn nog steeds tevreden over de gekozen oplossingen.
Voor het Isah ERP-pakket heeft de PBS Groep een IT’er in dienst. Belangrijk is dat we daarvoor de kennis is huis houden. IT Support zorgt ervoor dat de kantoorautomatisering soepel en vlekkeloos draait en blijft draaien. Bij calamiteiten kan ik Henry bij wijze van spreken 24 uur per dag bellen. Lukt het niet om het probleem online op te lossen, dan springt hij direct in de auto.
Vooral de proactieve en preventieve aanpak van IT Support spreekt me aan. Regelmatig plant Henry een bezoek om alle systemen onder de loep te nemen.
IT Support kijkt vooruit en denkt met ons mee. En zorgt er zo voor dat onze systemen up-to-date blijven.’
Frank Veelenturf Technisch directeur PBS Groep | fabrikant van zonweringenBij calamiteiten hoeven we niet 2 dagen te wachten. IT Support reageert direct
‘Onze vorige server was zo slecht, dat we hem niet eens uit konden zetten. Raar, maar waar. IT Support zette de schouders eronder en had hem in drie uur weer aan de praat. We hebben vervolgens een aantal offertes opgevraagd voor een nieuwe server. De oplossing van onze bestaande partner was duur en complex. IT Support vroeg slechts een derde van de prijs. Ze verstaan bovendien de kunst om met ons mee te denken. Als onderdeel van een internationaal bedrijf – met vestigingen in Azië en Amerika – stellen wij andere eisen. IT Support snapt dat heel goed en gaat daar pro-actief mee om. Ze hebben een aantal vaste en mobiele werkstations gecreëerd. Die zijn stabiel en betrouwbaar en synchroniseren in een handomdraai. Zo kunnen we op afstand bedrijven aan elkaar koppelen. Dat is bijvoorbeeld handig om in elkaars magazijn naar voorraden te kijken. Kortom: de eerste kennismaking met IT Support voelde al goed aan. Dat gevoel is sindsdien alleen maar sterker geworden.’
Rien van den Berg Directeur Symcon Group | toeleverancier CD- en DVD-industrieBij nacht en ontij problemen oplossen? Geen probleem voor IT Support
‘Gouden bergen beloven kan elk ICT-bedrijf. Het is de kunst om die beloftes ook in de praktijk waar te maken. IT Support beheerst dat kunstje op een bijzondere manier. Voor een vast bedrag per computer per dag weet ik precies waar ik aan toe ben. Dat werkt heel prettig, want dat betekent dat ik hierop mijn bedrijfsvoering kan inrichten. Henry Knoop en zijn compagnon leveren service zoals service oorspronkelijk bedoeld is. Als Gascogne Groep kunnen we altijd op IT Support rekenen. Een kleine kink in de kabel, een flinke crash of zelfs een gestolen netwerk? Henry lost het probleem op. Bij nacht en ontij. En zelfs vanaf zijn vakantieadres. Dat is voor mij een geruststellende gedachte.’
Hans Raaijmakers directeur Gascogne Groep | schoonmaakbedrijf voor zakelijke en particuliere marktIT Support werkt altijd snel en adequaat bij meldingen
“Via mond-tot-mondreclame heb ik Henry bij een vorige werkgever leren kennen. In 2007 zocht Hoogsteder een professionele partner voor het installeren en onderhouden van het bedrijfsnetwerk. Op basis van mijn eerdere ervaringen was de keuze voor IT Support een logische stap. Als controller neem ik zelf de huis-, tuin- en keukenvraagstukken voor mijn rekening. IT Support buigt zich over de complexere IT-klussen. Bij Hoogsteder 3.0 opereren 4 werkmaatschappijen op 1 server. Het is belangrijk dat de informatie-uitwisseling veilig en snel verloopt. Datzelfde geldt voor de digitale communicatie met de buitenwereld. IT Support werkt altijd snel en adequaat bij meldingen. En dat is nog niet alles: Henry kijkt verder dan de dag van vandaag en morgen. Zo reikt hij regelmatig oplossingen aan waar we als fullservice marketing- en communicatiebureau mee vooruit kunnen. Kortom: ik ben erg tevreden over onze wisselwerking.”
Harro Verbakel Controller Hoogsteder 3.0 | Bureau voor marketing & communicatieIT Support legt in begrijpelijke taal complexe materie uit
‘PBS Zonwering heeft er bewust voor gekozen om netwerkbeheer, hard- & software en internetbeveiliging van A tot Z uit te besteden aan IT Support. Daar zijn we tot op de dag van vandaag heel erg tevreden over. Met onze vorige leverancier hadden we regelmatig communicatiestoornissen. Zowel in het netwerk zelf, als onderling met elkaar. IT Support verstaat de kunst om in begrijpelijke taal complexe materie uit te leggen. Dat stellen we erg op prijs: gewoon korte lijnen, niet teveel technische details en de garantie dat alles goed functioneert. Is er toch een kleine stoornis, dan staan Henry en Marco paraat. Ze zijn onze ogen en oren op de IT-markt. Ze filteren uit het enorme aanbod wat voor ons zinvol en functioneel is. Met die proactieve houding vertolkt IT Support ook een belangrijke rol in het hoofdstuk ‘Automatisering’ van onze beleidsplannen.’
Paul van Meel Systeembeheerder PBS Zonwering | fabrikant van zonweringenIT-support helpt om de juiste keuze in hardware en software te maken
‘Als organisatie stonden we op het punt om te investeren in nieuwe software en hardware. Met onze beperkte kennis van IT hebben we eerst omschreven wat onze behoefte was. Bij twee potentiële leveranciers vroegen we vervolgens een offerte aan. Het is voor een leek lastig om zo’n offerte goed te beoordelen. Daarom hebben we IT Support als deskundige ingeschakeld. Henry Knoop heeft beide voorstellen kritisch tegen het licht gehouden en op detail met elkaar vergeleken. Vanuit zijn eigen visie op bedrijfsautomatisering heeft hij daar nog enkele kanttekeningen bij geplaatst. Zijn bevindingen vormden de leidraad voor een bijgestelde offerte. Dankzij de praktische inzichten en begrijpelijke uitleg van Henry was het veel eenvoudiger om de aangepaste voorstellen met elkaar te vergelijken op verschillen en overeenkomsten. Uiteindelijk heeft hij ons heel goed geholpen om de juiste keuze maken. Daar zijn we hem zeer dankbaar voor.’
Alex Dankers Kwaliteitsmanager | Roosen IndustriesIT Support regelt automatisering tot in detail. Dat is een geruststellende gedachte
‘Stomerij.nl is volledig afhankelijk van een professionele automatisering. Daarom stellen we bewust hoge eisen aan onze IT-leverancier. De koppeling tussen onze machines en het netwerk luistert heel erg nauw. Als bijvoorbeeld onze volledig geautomatiseerde sorteermachine uitvalt, dan hebben we een serieus probleem: de werkzaamheden liggen dan stil. Ik weet heel goed wat ik van automatisering verwacht, ik heb alleen niet de kennis in huis om de gewenste oplossingen te realiseren. Daarom verzorgt IT Support al 13 jaar het complete netwerkonderhoud. Van het aansluiten van nieuwe apparatuur tot en met het oplossen van storingen: Henry en zijn compagnon regelen alles tot in detail. Voor Stomerij.nl is dat een geruststellende gedachte.’
Frans van de Kerkhof Directeur en eigenaar Stomerij.nlVereenvoudiging van het systeem bespaarde ons tijd, geld en energie
‘Als administrateur heb ik uiteraard verstand het opstellen en controleren van de administraties van onze klanten. Daarnaast beschik ik uit interesse over een meer dan gemiddelde basiskennis van IT. Het is dus een logische keuze dat ik cijfers en berekeningen combineer met bits en bytes. Alleen als ik er niet uitkom of als er storingen zijn, neem ik contact op met IT Support. Dat functioneert prima, zeker omdat het fundament goed is. Enkele jaren geleden heeft Henry onze IT uitgebreid onder de loep genomen. Op basis van zijn analyse hebben we het systeem vereenvoudigd en zo tijd, geld en energie bespaard. Een upgrade van het systeem was zelfs niet nodig. Sindsdien schakelen we IT Support vooral in voor ondersteuning en advies bij specifieke vragen. Ik waardeer de snelheid en daadkracht waarmee IT Support die vragen beantwoordt. Die is zakelijk, oplossingsgericht en altijd met een twist.’
René Swinkels Administrateur en systeembeheerder Swinkels administratiesDe juiste mix tussen daadkracht en heldere communicatie
‘Samenwerken met een systeembeheerder uit de buurt, dat ervaart TerSpegelt al jarenlang als heel prettig. Ook al vindt het onderhoud van onze server grotendeels op afstand plaats. Bij calamiteiten is het toch belangrijk als je ICT-partner razendsnel ter plekke is om het probleem bij de kop te pakken. Onlangs hadden we nog een probleem met een vastlopende, lokale pc waarop Exact draaide. Henry heeft toen een nachtje doorgewerkt om Exact, inclusief onze boekhouding en administratie over te zetten op de server.
IT Support is zelf ook een klein bedrijf, maar heeft desondanks de ervaring en expertise in huis om groter te denken. Zo werkt TerSpegelt bijvoorbeeld met een Small Business Server van Microsoft. Het is een veilige en vertrouwde gedachte dat IT Support gecertificeerd is om hiervoor het onderhoud te doen.
Zelf stel ik vooral de daadkracht en de korte communicatielijnen op prijs. Regelmatig ontvangen we een mailtje wanneer IT Support onderhoud aan de server verricht. Dat mailtje gaat altijd gepaard met de vraag of iemand nog aan- en opmerkingen heeft. Vanzelfsprekend plant Henry of Marco ook regelmatig een afspraak in om op locatie de server onder de loep te nemen. Ook dan fungeren zij als een lopende vraagbaak.’
Angelique Joosten Recreatiepark TerSpegelt | Eersel